Regnskap
Regnskapsmodulen omfatter bilagsflyt, autobokfør, AI og anleggsregisteret. Vi har samlet all den informasjonen du trenger for å ta modulen i bruk her.
Bank
I bankmodulen kan du opprette bankavtale, betale, bokføre innbetalinger og avstemme på ett og samme sted.
- Lær mer om avstemming i bank
- Lær mer om regler for bankavtaler
- Lær mer om flere signaturer på utbetalinger
Faktura
Les mer om både generering og hvordan du setter opp både ordrevindu og maler her, samt en rekke funksjoner for å påse en god faktureringsflyt.
Finago Payday
24Payroll håndterer både enkle og mer komplekse lønnsforhold, samt at du får integrerte løsninger for både reise- og utlegg og fravær.
- Hvordan endrer, sletter eller legger jeg til lønnslinjer på en lønnskjøring?
- Hvordan kommer jeg som ansatt i gang med self-service i 24Payroll?
- Lær mer om byråløsning i 24Payroll
Finago Busy
Busy er et allsidig timeføringsverktøy som tilbyr både planlegging, timeføring og automatisk timebank i én og samme løsning
Finago Control
24Control er en skreddersydd løsning for regnskapsbyråer som effektiviserer arbeidsflyten og sikrer høyeste kvalitet i alle prosesser.
- Legg til nye oppdrag i oppdragsavtalen.
- Legg til eller fjern konsulent på kunde
- Flytt oppdrag eller kunder mellom konsulenter
Prosjekt
Prosjektmodulen gir deg full kontroll og oversikt over alt fra planlegging, ressursstyring og gjennomføring, til timeregistrering og økonomi.
- Lær mer om fakturering fra prosjektdashboardet
- Lær mer om rapporter i prosjektmodulen
- Lær mer om å opprette prosjekt
Timeregistrering
Timer brukes ofte for å fakturere ut tjenester, men det er også mulig å registrere interntid, og se hva som er registrert fra dag til dag.
- Lær mer om rapporter i timer
- Lær mer om å opprette lønnsarter i timer
- Hvordan registrerer jeg timer og kostnader?
CRM
I CRM kan du samle og ha en strukturert oversikt over all informasjon om dine kunder. på ett sted.
Produkter, lager og logistikk
- Hvordan opprette en ny produktkategori
- Hvordan opprette en ny prisliste
- Hvordan opprette et nytt produkt
Kommunikasjon
Med e-post i 24SevenOffice har du muligheten til å koble både inn- og utgående mail til en bedrift eller kontakter i CRM.
Rapportering
Under rapportering finner du de ulike modulene våre, med tilgjengelige rapporter tilknyttet hver modul.
Integrasjoner
Vårt utvalg av integrasjoner åpner mange muligheter. Her finner du hjelpefiler for noen av våre integrasjoner.
- Lær mer om Mailchimp integrasjon
- Lær mer om Klarna integrasjon
- Hvordan går jeg frem hvis jeg opplever problemer med en eksisterende integrasjon?
Import/Export
I import/eksport modulen har du en samlet oversikt over de ulike mulighetene for import og eksport.
- Lær mer om utvidet CSV import (importveiviseren)
- Eksempelfiler alle importer
- Lær mer om systemspesifikke importer og eksporter
Mobilapp
I dag er funksjonalitet som å sende bilag til mottak, godkjenne bilag og betale bilag videreført til vår nye app.