Ressurser for smartere økonomi, drift og arbeidsflyt

Her finner du ressurser som guider, webinar og artikler samlet på ett sted. Nyttig for deg, enten du jobber med økonomi, lønn, prosjektstyring eller i et regnskapsbyrå.

Aktuelt nå

Bygger Nordens ledende plattform

Bygger Nordens ledende plattform

Navnebyttet er mer enn kosmetikk. Det markerer starten på et strategisk skifte – og en offensiv ambisjon om å bli Nordens ledende plattform ...

Les artikkelen

Guider og innsikt

Fordyp deg i praktiske fagguider som tar for seg regnskap, lønn, HR, prosjektstyring og digitale arbeidsprosesser. Konkrete råd og steg-for-steg innsikt fra Finago-eksperter.

GUIDE

Hvordan velge riktig regnskapssystem for bedriften?

Les om hva du bør se etter i et regnskapssystem, så du velger løsningen som passer best for nettopp din bedrift sine behov og vekstambisjoner.

 

Utforsk flere guider

Guide | Bli kvitt tidstyvene i hotelldriften din

Guide | Bli kvitt tidstyvene i restaurantdriften din

Guide | Velg et lønnssystem som frigjør tid til ...

Kundehistorier

Se flere kundehistorier

Skalerbart lønnssystem støtter globalt selskap

Effektivisert hverdag med Finago Control

Sømløse integrasjoner og enklere hverdag

Artikler og nyheter

Se flere artikler

2025 | Produktnyheter fra november

Gull i EcoVadis – for andre år på rad

Aksjonærregister-oppgaven – trygg innlevering direkte fra ...

Spørsmål og svar om overgangen fra 24SevenOffice til Finago

 

Hva skjer med produktet jeg bruker?
Produktet du bruker i dag, fortsetter som før med samme funksjoner, samme tilgjengelighet og samme pålitelighet. Det som endrer seg, er at produktet nå inngår i Finago-familien, sammen med Procountor, Mepco og Heeros.

Målet er å gi deg en mer helhetlig og brukervennlig opplevelse på sikt, med bedre integrasjoner, tydeligere produktportefølje og en mer samlet plattform. De første synlige endringene skjer i form av nytt navn, ny visuell identitet og nye logoer. Funksjonaliteten du bruker, består uendret.

Brukergrensesnitt og visuelle elementer oppdateres gradvis i produktene fra og med 13. november.
Må jeg gjøre noe som kunde?
Nei, du trenger ikke å gjøre noen endringer selv. Alt fortsetter å fungere som før.

• Du beholder samme innlogging.
• Produktene fungerer uforstyrret.
• Alle tidligere avtaler er fortsatt gyldige.

Hvis det skulle komme endringer som krever handling fra deg, vil du få tydelig beskjed i god tid.
Endres pris, kontrakter eller fakturering?

Nei, prisen endres ikke som følge av navnebyttet.

Eksisterende avtaler og kontrakter fortsetter som før, og vil være gyldige også etter overgangen.

Fakturaene dine vil på sikt få nytt avsendernavn (Finago).

Visuelle og kommunikative endringer trer i kraft først, mens kontraktsmessige endringer håndteres over tid og kun for selskaper med Accountor i juridisk navn.

Endre brukerstøtten eller kontaktpunktene mine?
Nei, du får fortsatt hjelp via de samme kanalene som før. Supportteamet, kontaktpersoner og rutiner for kundestøtte endres ikke.

På sikt vil du oppleve en mer enhetlig kundeopplevelse på tvers av tjenester og land.

Finago samler kompetanse og prosesser for å gi mer konsistent, nordisk support. Dette er også en fordel av sammenslåingen: du vil få en mer helhetlig og konsistent opplevelse på tvers av produkter, tjenester og support.

Få mer innsikt fra Finago rett i innboksen.