FINAGO BUSY
Timer og prosjekt
Verktøyet for smartere timeføring og prosjektstyring. Kalenderintegrasjon sørger for sømløs timehåndtering.
Ett verktøy. Mange fordeler.
Visuell timeregistrering
“Dra og slipp”-funksjon gjør det enklere enn noen gang å føre timer.
Snakker med kalenderen din
Med en kobling til kalenderen hentes timene automatisk til timeføringssystemet.
Integrert timebank
Finago Busy beregner fleksitid og overtid automatisk, og tar hensyn til helligdager og internrutiner.
Fleksible prosjektrapporter
Se status på budsjetter, få rapporter på lønnsomhet og hent viktige nøkkeltall.
Skalerbart system
Passer for både små og store bedrifter, og vokser i takt med bedriftens behov.
Utmerkede API-integrasjoner
Bruk Finago Busy alene, eller integrer det med ditt økonomisystem for bedre flyt og mer frihet.
Timeføring gjort enkelt
Før timer på den måten som passer deg best. Finago Busy gjør det raskt, oversiktlig og tilpasset hverdagen din.
Med kalenderbasert registrering, sømløs prosjektplanlegging og en intuitiv oversikt får du full kontroll på tiden. Systemet vokser med deg og gjør arbeidsdagen enklere, uansett hvor du er i prosessen.
Inkluderte funksjoner
Timelister, rapporter og godkjenninger går raskere, og du får bedre kontroll på både tid og lønnsomhet. Enklere for deg, og tryggere for bedriften.
Med “dra og slipp”-funksjon på tidslinjen gjør du timeføringen til en enkel vane for de ansatte. Bare klikk og dra, velg prosjekt og arbeidstype, så er timen registrert.
I tillegg vil kalenderintegrasjonen hente avtale dine automatisk, slik at registreringen gjøres helt av seg selv.
Du kan også kopiere forrige ukes føringer med ett klikk, bytte mellom brukere for enklere teamplanlegging, og sammenligne planlagte og faktiske timer direkte i visningen. Aldri flere timer tapt!
Ta kontroll over budsjetter, oppgaver og ressurser. Planlegg tid på prosjektet, fordel oppgaver, reserver tid hos kolleger og hold oversikt over teamets kapasitet. Få oversikt over budjsettstatus, effektiv timepris, faktureringsgrad, lønnsomhet og mer i sanntid. Du kan filtrere per prosjekt, kunde eller ansatt. Data kan enkelt eksporteres til ønsket format som Excel, CSV eller via API. Integrert timeregistrering sikrer en sømløs overgang fra planlegging til gjennomføring og fakturering av dine prosjekter.
Med Busy får du en sømløs kobling til ditt økonomisystem, enten det er Finago Office, Tripletex, PowerOffice Go, Visma eAccounting eller et annet. Velg blant våre ferdige integrasjoner, eller lag din helt egen ved hjelp av vårt åpne API. Opprett ordre i Busy og send de direkte til fakturering, eller overfør lønnsgrunnlaget for smidigere utbetaling.
Timebanken gir deg en automatisk løsning for håndtering av fleksitid, ferie og fravær – helt uten behov for regneark. Ansatte kan raskt sjekke sin egen time- og feriesaldo, mens ledere får full oversikt over data på avdelings- eller selskapsnivå, og kan enkelt justere saldoer ved behov. Systemet tilpasses deres rutiner. Smart godkjenning og sømløs lønnsintegrasjon sørger for at dere alltid har kontroll over timene.
Registrer timer ved hjelp av klassisk timeliste eller via stemplingsur. Med timelisen får du rask oversikt over din arbeidstid, og eventuelle prosjekter, arbeidstyper og detaljer knyttet til timene dine. I stemplingsmodus, stempler du digitalt inn og ut av arbeidsplassen din ved hjelp av ansattkoden din.
Se faktureringsgrad, dekningsbidrag og andre viktige nøkkeltall i rapportene dine. Du kan også analysere fakturerbar tid, prosjektlønnsomhet, ansattkapasitet og ressursutnyttelse for å få dypere innsikt i tallene og ta bedre beslutninger.
Kontrollér og godkjenn timer til lønnsutbetaling via to enkle steg: Velg lønnsgrunnlaget, og send det deretter til godkjenning. Lønnsfilen kan enten lastes ned, eller sendes til lønnssystemet du er integrert med.
Opprett og tilpass ordre til fakturering basert på de loggførte timene du har som fakturagrunnlag. Last ned ordren som vedlegg, eller send det direkte til regnskapssystemet ved hjelp av sømløse integrasjoner.
Fra timeføring til faktura på få minutter
For konsulentfirma
Få mest mulig ut av dine fakturerbare timer. Finago Busy gir deg innsikt i faktureringsgrad, timepris og dekningsbidrag per ansatt. Prosjektrapporter gir deg oversikt på tvers. Sikre korrekt fakturagrunnlag med sømløse integrasjoner og nøyaktig timekontroll.
For kreative byrå
Se teamets kapasitet i sanntid og få innsikt i prosjekt-økonomien med detaljerte rapporter. Kalenderintegrasjonen sørger for automatisk timeregistrering, og fakturering gjøres på 1-2-3.
For alle; som verdsetter tid
Finago Busy er en skalerbar og fleksibel løsning som enkelt kan tilpasses din bransje og arbeidshverdag, Effektiviser prosjektledelse med integrert prosjektplanlegging, timeføring og budsjettering, uansett om du bruker fastpris og timepris.
Prosjektstyring fra A til Å
Finago Busy er prosjektlederens beste venn, med komplett kontroll over budsjetter, oppgaver og ressurser. Planlegg tid på prosjektet, fordel oppgaver, reserver tid hos kolleger og hold oversikt over teamets kapasitet. Med kraftige prosjektrapporter ser du status på budsjett, effektiv timepris, faktureringsgrad, lønnsomhet og enda mer i sanntid. Fordel per prosjekt, kunde eller ansatt.
Data kan enkelt eksporteres til ønsket format som Excel, CSV eller via API. Integrert timeregistrering sikrer en sømløs overgang fra planlegging til gjennomføring og fakturering av dine prosjekter.
Få mobilappen
Scann QR-koden med mobilkameraet ditt for å laste ned Finago Busy-appen.
Tilbakemeldingen fra våre ansatte er at hverdagen er blitt både enklere og smidigere i Finago Busy.
Mia Gretland
Advania Norge
Book et møte med salg
Opplev hvordan Busy kan forenkle hverdagen og gjøre timeføring til en drøm. Vårt dedikerte salgsteam gir deg en skreddersydd og uforpliktende demo av produktet.
Velg en dato som passer deg, så vil vi sende deg en invitasjon via e-post til en digital, uforpliktende prat innen kort tid.