<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PZW9VNFV" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Kundehistorie

Opplever vekst med Finago Office

MTA Group har siden oppstart i 2017 vært digitalt løsningsorientert. Da de skulle velge bedriftens regnskapssystem gjorde de en grundig jobb før valget falt på Finago.

Om MTA Group 

MTA Group tilbyr en rekke ulike tjenester innenfor regnskap, samt rådgivning innen skatt og finans, og har opplevd svært god suksess siden oppstart i 2017.

De siste tre årene har de hatt hele 163,70% vekst, noe som har resultert i kåring som Gaselle-bedrift både i 2022 og 2023. 

Sebastian Welk, som er daglig leder i selskapet, mener et bra ERP-og økonomisystem er et godt utgangspunkt for å skape en velfungerende bedrift som legger til rette for vekst og suksess. 

— Våre erfaringer med Finago viser hvor viktig det er med et godt sammensatt økonomisystem. Etterhvert som vi har vokst som bedrift har vi ennå kunnet bruke det samme regnskapssystemet og legge til nødvendige moduler, noe som er en veldig stor fordel, mener han.

Sebastian-Welk-png

Sebastian Welk, Daglig leder, MTA Group 

— MTA Group har fra oppstart hatt som filosofi å jobbe online uten papirdokumenter, og vi ønsket at kundene våre skulle ha enkel tilgang til regnskapet sitt over nettet. Den gangen var det ikke mange systemer på markedet som fungerte på denne måten, sier Welk.

Selskapet bruker regnskapssystemet Finago Office, sammensatt av ulike moduler. Dette inkluderer blant annet regnskap med fakturering og bank/avstemning samt rapportering, prosjekt, produkt og CRM-system. 

Våre erfaringer med Finago viser hvor viktig det er med et godt sammensatt økonomisystem. Etterhvert som vi har vokst som bedrift har systemet vokst med oss.

Sebastian welk

Daglig leder, MTA Group

Rimelig pris og funksjonelt system

Da regnskapsbyrået skulle velge økonomisystem, var det flere faktorer som spilte inn for at valget falt på Finago. Basert på filosofien om å arbeide papirløst og over nettet, var det avgjørende å finne et økonomisystem som støttet deres visjon om effektivitet, tilgjengelighet og gi et godt utgangspunkt til tydelig og klar kommunikasjon med klienter. 

— Finago utmerket seg allerede den gangen med både rimelig pris, og en funksjonalitet som tilsvarte og oppfylte MTA Group sitt behov. For oss er brukervennlighet, effektivitet og ikke minst pålitelighet nøkkelkomponenter i et godt økonomisystem. Dette oppfyller Finago, sier Welk. 

Han mener systemet har revolusjonert arbeidsprosessene til de ansatte i MTA Group – til alt fra egne arbeidsoppgaver til sømløs kommunikasjon med kunder.  

God støtte og kundeservice

MTA Group bruker flere moduler fra Finago Office, blant annet regnskap, rapportering, CRM, og prosjekt. I kombinasjon mener Welk at systemene automatiserer mange rutineoppgaver og skaper et helhetlig bilde av økonomien. 

Det gjør også hverdagen enklere at systemet forholder seg til oppdaterte regler, tilbyr god kundestøtte og regelmessige oppdateringer. 

— Som partner av Finago har vi også muligheten til å gi våre kunder gratis støtte. Dette merker vi styrker relasjonen til kundene våre betraktelig, forteller Welk. 

Som partner får han og teamet også personlige veileder i Finagol

— Partnerskapet vi har med Finago er utmerket, og vi har god dialog med våre personlige veiledere i selskapet – som går utover det forventede og gir oss verdifull hjelp. Vi er alltid i stand til å finne felles løsninger som fungerer for alle, og som sørger for at våre kunder blir fornøyde. Dette er det aller viktigste, avslutter Welk. 

Kalenderbooking
Kontakt oss
Book et møte med oss - velg tidspunkt som passer best for deg!

Vil du vite mer? 

Fyll ut skjema så kontakter vi deg innen kort tid. 

Les flere kundehistorier

Se alle

Effektivisert hverdag med Finago Control

Sømløse integrasjoner og enklere hverdag

Sømløst bytte av lønnsystsem