Finago | Artikler

Derfor bør du bruke Finago Busy med PowerOffice Go

Skrevet av Mira Zeiffert | Nov 25, 2025 9:39:49 AM

Visste du at PowerOffice Go kan integreres med et enda enklere timeføringsverktøy? Registrer timer på en oversiktlig tidslinje, få kapasitetsoversikt, planlegg timer og følg med på prosjektbudsjetter i sanntid med Finago Busy + PowerOffice Go!

 

Hva er Finago Busy?

Inngående timer kan brukes til mangt, og de fleste bruker i dag mange systemer for å håndtere de ulike bruksområdene.

Timeføringssystemet Finago Busy skiller seg fra andre verktøy ved at det lar deg kombinere flere funksjoner i samme system. På grunnlag av loggførte timer får dere blant annet timebank med ferie- og fravær, kapasitetsoversikt over de ansatte, utfyllende prosjekt- og timerapporter, lønnsgrunnlag og faktureringsgrunnlag – alt samlet på ett sted.

Alle funksjoner i Finago Busy er basert på brukervennlighet. Systemet er lekende lett å bruke, og alle skal kunne bruke det – enten det kreatøren, prosjektederen, CFO’en eller andre. Med det visuelle designet og kalendervisningen forteller våre kunder at de fører timer mer regelmessig i Finago Busy sammenlignet med andre systemer. Når tiden er planlagt på forhånd består timeføringen helt enkelt av å justere i avvik – noe som vil bidrar til mindre feilføringer og et mer korrekt faktureringsgrunnlag!

 

Hva gjør integrasjonen mellom Finago Busy og PowerOffice?

En god integrasjon mellom dine systemer er helt essensielt for en god arbeidsflyt. Integrasjonen med PowerOffice Go gir deg mulighet til å hente kunder, prosjekter, arbeidstyper og produkter fra Go inn i Finago Busy, slik at alt er klart til enkel registrering av timer. Du kan også opprette ordre direkte fra Busy til PowerOffice Go; Når ordrene ferdigstilles i timeføringssystemet, kommer de klare til gjennomgang og fakturering i økonomisystemet. Det betyr at du slipper å overføre data manuelt, og at du alltid kan holde god kontroll på prosjektene dine.

 

 

At Finago Busy snakker med PowerOffice gjør at vi får mye bedre oversikt over prosjektregnskapene.

– Dag Andreas Olsen, Melvær&Co

 

Finago Busy og PowerOffice Go forenkler arbeidsflyten hos Melvær&Co

Melvær&Co er et av selskapene som benytter Finago Busy sammen med PowerOffice Go. De forteller at integrasjonen bidrar til å forenkle deres arbeidshverdag.‍

– Det gjør at vi får mye bedre oversikt over prosjektregnskapene. Vi får sanntidsoppdateringer på hvordan prosjektene går, forteller økonomi- og administrasjonsansvarlig i byrået, Dag Andreas Olsen.