I restaurantbransjen er marginene små, og store overhead-kostnader er det få som ønsker eller har rom for. Når mye av driften fremdeles gjøres manuelt, øker risikoen for menneskelige feil, tidskrevende oppgaver og unødvendige kostnader. Ved å gå fra manuell føring til automatiserte løsninger kan restauranter frigjøre tid, redusere feil og bruke ressursene der de virkelig teller, på gjestene og matopplevelsen.
For alle som driver restaurant, kafé eller serveringssted så vet du kanskje at varetelling, timeregistrering, lønnskjøring og regnskap spiser opp mye av arbeidsdagen, spesielt når det håndteres manuelt eller i fragmenterte systemer. Det skaper mye frustrasjon og ineffektiv kommunikasjon mellom dere som jobber sammen, og ikke minst mindre tid til å fokusere på kvaliteten på maten og kjernen til restauranten.
Ved å ta steget fra manuell eller mangelfull føring til moderne, automatiserte løsninger kan restauranter skape en mer effektiv drift. Med Finago samles regnskap og økonomi, lønn og nøkkeltall i én plattform med dashboards som gir full oversikt. Automatiseringen fjerner tidstyver som dobbeltregistrering, manuelle timelister og uleselige regneark. Samtidig bidrar våre løsninger ikke bare til at gjentakende oppgaver går raskere, men sørger også for at tall og data blir mer presise, og både du, ansatte og ledelsen får bedre innsikt i økonomien.
Resultatet er økte ressurser og kapasitet som kan brukes der de skaper størst verdi, enten det er å utvikle menyen og perfeksjonere rettene deres, gi gjestene en enda bedre opplevelse eller styrke restaurantens konkurransekraft. Alt dette er mulig når tidstyvene elimineres, og driften blir enklere og mer lønnsom.