I en hverdag der alt går raskt, er det viktigere enn noen gang å bruke smarte systemer som jobber for og med deg – ikke mot deg. Timeregistrering er en naturlig del av de fleste arbeidsplasser, men ofte er det mer tidkrevende og unøyaktig enn den burde være. Når timeregistrering er godt integrert som en del av arbeidsoppgavene dine kan du spare tid, redusere feil og få bedre kontroll på både prosjekter og kostnader. I denne artikkelen forteller vi hvordan.
Visste du at det er lovpålagt i Norge at alle skal registrere timene sine på arbeidsplassen?
Det finnes mange ulike måter å registrere timer på – alt fra excel-filer til tungvinte systemer. Men det finnes en enklere løsning – nemlig et timeregistreringssystem som integreres sømløst med resten av din digitale arbeidshverdag.
Når timeregistreringssystemet kombineres sømløst med arbeidsflyten din, blir det ikke bare enklere å holde oversikt, men også lettere å jobbe mer effektivt og unngå feil – og enda bedre – få bedre innsikt i tid og kostnader.
Første steg til å gjøre timeregistrering til en del av arbeidsdagen, er å finne – og bruke – et system som faktisk fungerer for dere. Det må være enkelt å bruke, uansett hvor og hvordan ansatte hos dere jobber.
Vi anbefaler å se etter et system som:
Et fleksibelt timeregistreringssystem som Finago Busy lar deg tilpasse løsningen etter ditt behov for å skape den mest optimale arbeidsflyten for dere.